Kördüğüm 397.Bölüm Final Fragmanı - 7 Eylül Cuma Download mp3 - Download video

Share
Add
  • Published on Sep 6, 2018

  • Bir yılı aşkın bir süredir Kanal 7 ekranlarına gelen Kördüğüm’ün final bölümünde neler olacak? Rani’yi yaşatmak için Akash ile Methi varını yoğunu ortaya koyar. Rani bu çabalar neticesinde sağlığında kavuşur ama annesinden olur. Rani, Methi ve Akash’ın yardımıyla iyileşir ve konağa geri döner. Akash’ın Khanha ile olan kavgası bir türlü bitmez. Khanha, Nandini ile olan düşmanlığını Akash’tan çıkarmaya çalışır. Akash ile Khanha sert bir kavganın içine girer. Khanha Akash’ı öldürecekken Nandini, yetişir ve Khanha’yı vurur. Nandini hapse girer. Rani’nin tüm sorumluluğunu Methi ile Akash üstlenir. Rani annesine üzülse de Methi ona çok iyi davranır. Tam her şey düzene girmişken eve yeni bir kız daha gelir. Methi, Khanha öldükten sonra ortada kalan Tammanna’yı da sahiplenir. Akash, Methi’ye bu kadar iyi niyetli olduğu için daha çok bağlanır ve Rani ile birlikte Tamanna’ya da sahip çıkar. Ancak Rani, Tamanna’yı kıskanır. Methi ve Akash’ın kendisinden başkasına ilgi göstermesine tahammül edemeyen Rani, Tamaanna’yı kabullenebilecek mi? Rani ile Tamanna aynı evde yaşayabilecek mi? Kıskançlık Rani ve Tamanna’nın da mı sonu olacak? Farklı hayatların iç içe geçtiği ‘Kördüğüm’ her gün 16.10’da Kanal 7’de… Künye: Orijinal Adı: Uttaran Yapım Yılı:2008-2015 Yönetmen: Nandita Mehra Senaryo: Mitali Oyuncular: Tina Dutta, Rashami Desai, Sreejita De, Mrunal Jain, Vikas Bhalla, Gaurav Chopra, Mrunal Jain, Ajay Chaudhary, Ayub Khan, Vaishali Thakkari, Vikas Bhalla, Pragati Me
  • Kördüğüm 397.Bölüm Final Fragmanı - 7 Eylül Cuma tags

Comments

  • SM .ᄉᄆSİDRA 시다
    SM .ᄉᄆSİDRA 시다 8 months ago (edited)

    Finalleri hic sevmem finallerden nefret ediyorummmmmmmm+1😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭

  • Emine Gizem Alkan
    Emine Gizem Alkan 8 months ago

    Tamanna çok tatlı diyenler +1👍👍👍❤

  • Yaren Sahli
    Yaren Sahli 8 months ago

    Çok üzüldüm ya üzülenler burdami

  • Nehir & नदी
    Nehir & नदी 8 months ago (edited)

    Normal insanlar için kördüğüm:Çözülemeyecek şekilde yapılan düğüm

  • MÜNEVVER ERTÜRK
    MÜNEVVER ERTÜRK 8 months ago

    Tapasya nın içcayı kiskandigi gün aklıma geldi

  • MÜNEVVER ERTÜRK
    MÜNEVVER ERTÜRK 8 months ago

    Arkadaşlar Kördüğüm yil 2015 de dizi bitmişti siz diyorsunuz miti akaş aşkınız bitmesin fln aradan 3 yıl gecmis alemsiniz valla😂

  • Leyla Dönder
    Leyla Dönder 8 months ago (edited)

    Hemen hemen 400 bölüm yayınlandı çok şey yaşandı çok şey anlatıldı bence muhteşem bir diziyi her zaman severek izledim ve her zamanda sevicem 😎😎😎😎😎

  • Damla Ertaş
    Damla Ertaş 8 months ago

  • ECRİN ,İN TATLI AİLESI

    Hayır ya deliricem zaten hastayım kendimi zor tutiyorum çok sinirlendim ayyy çıldıracam

  • Evrim yılmaz
    Evrim yılmaz 8 months ago

    Sonlara doğru iyice saçmalamislardi her dizi gibi buda bitcekti bittide

  • Hüseyin Ergün
    Hüseyin Ergün 8 months ago

    KORDUGUM SENI UNUTMAYACAGIZ

  • Ağa Bayramov
    Ağa Bayramov 8 months ago

    Kaw ki bitmeyeydi coxx pis oldum😔

  • Çılgın Yunus Emre
    Çılgın Yunus Emre 8 months ago

    Lütfennnnn 2 nci sezonuda gelsin

  • GulFez Teklevi
    GulFez Teklevi 8 months ago

    Keşke bitmeseydi. Cok güzel diziydi. Fragmani görünce fena oldum. Yarin final bölümde sanırım ağlıyıcam.♥Meethi&Akash♥ sizi ve aşkısınızı cok seviyorum ve en cok sizi özliyicem.

  • funda sönmez
    funda sönmez 8 months ago

    Bir hikayenin daha sonuna geldik...😢

  • ASMR yum
    ASMR yum 8 months ago

    Arkadaşlar bana attığınız her bir like kördüğüm'e veda olsun 👍👍👍

  • Nuray Yıldırım
    Nuray Yıldırım 8 months ago

    Kördüğüm 😍 Tatlı Bela 😍 Deli Divane 😍

  • spring trap
    spring trap 6 months ago

    10 kasım 2018'den s.a kördüğüm çözüldü!! Çoktan. 😂😂😂

  • banu cicek
    banu cicek 8 months ago

    Büyük anne iyiye dönüştü sonda tanrı en iyisini bilir deyə deye

  • Matematikçi Kaan Savaş Kesiciel

    İlk bölümden hatırladığım kadarı:İçca ve Tapasya çok iyi anlaşırlar ve hizmetçi annesi Damıni gider çalışmaya ve yaşl8 köü kadının adını unuttum.;D O tapasyaya İçcayla arkadaş olma dedi oda olmadı Tapasya İçcayı trene bindirdi Tapasya kaçtı İccada ormanda kayboldu.Heryeri yara olmuştu galiba.Sonra serviste İçca nın olmadığı öğrenince haber verdi aksam eve geldi Tapu ile İcca barıstı sokakta çiçwk saattılar.