Sarp ve Bahar aynı anda Enver'i ziyarete gittiler! - Kadın 32. Bölüm (Sezon Finali) Download mp3 - Download video

Share
Add
  • Published on Jun 5, 2018

  • Kadın 32.Bölüm (Sezon Finali) Özeti: Enver’in hastaneye kaldırıldığını öğrenen Bahar büyük bir paniğe kapılır. Sarp ile karşılaşan Hatice ise bütün suçun Sarp’ta olduğunu düşünmektedir. Bahar, Arif’in itirafından sonra ona daha yakın davranmaya başlar. Arif’in ise Bahar’a olan sevgisi ise her geçen gün daha da artmaktadır. Şirin babasının başına gelenlerden dolayı kendini suçlar. Sarp’ı kaybetmekten korkan Pırıl, tüm olanlardan sonra Sarp’ı tekrar Amerika’ya gitmek için ikna etmeye çalışır. Sarp’ı ise büyük bir sürpriz beklemektedir... Baş rollerinde Özge Özpirinçci ve Caner Cindoruk’un yer aldığı "Kadın" her salı Fox'da! Kadın dizisi resmi youtube kanalı: https://goo.gl/6YXaGx Oyuncular: Özge Özpirinçci Caner Cindoruk Bennu Yıldırımlar Ayça Erturan Ece Özdikici Şerif Erol Seray Kaya Feyyaz Duman Devrim Özder Akın Kübra Süzgün Ali Semi Sefil
  • Sarp ve Bahar aynı anda Enver'i ziyarete gittiler! - Kadın 32. Bölüm (Sezon Finali) tags

Comments

  • Özden Özkan
    Özden Özkan 1 year ago

    hiç gerçekçi değil normalde insanlar kırmızı ışıkta durduklarında yandaki arabaya bakarlar

  • know arts
    know arts 1 year ago

    Ne hikmetse hep de ayni yoldan giderler ama bi kafami dönüp bakayım yok benim yanımdan bir jeep gecse illaki dönüp bakarım yani nasıl sakiz gibi uzatiriz demişler Umarim artık bu kliselige devam etmezler

  • aras keskin
    aras keskin 1 year ago

    Sarp olayını diğer sezona bırakmak için resmen bir taraflarınızı yırtınız. Tebrikler ama izleyecek adam kalmadı ne bayık dizi ya. Utc yi de çok izlemiyorum bunu da ama bi ona bakın bi buna sezon finali miydi şimdi bu kendiniz yazıp izleyin o zaman.

  • Ben Ben
    Ben Ben 1 year ago

    Bence bu sezon finalinde seyirci heyecanın karşılığını alamadı çünkü herkes bu sezon finaline bakıyordu ama yine uzun uzun dakika kaybı yaptılar katılanlar varmı??

  • Elif İlayda Özkan

    Lan ne istediniz enver dededen lanet gelsin size

  • Burak
    Burak 1 year ago

    Tutunca illa tadını kaçırmanız mı gerekiyor? bırakın görsünler artık yemin ediyorum ben gidip söylicem

  • sema kılıç
    sema kılıç 1 year ago

    Enver dede ölmesin 😭

  • candir sak
    candir sak 1 year ago

    Enver dede ölürse bundan sonra ne bu kadin dizisini nede kadınlarla ilgili hiçbir dizi izlemem

  • MÜRSEL BALCI
    MÜRSEL BALCI 1 year ago

    Eğer ki ilk sezon ve ilk bölümde, Sarp Doruk'u kucağına alıp baharın yanına gitmezse açık açık söylüyorum.

  • ŞAHİN ŞAHİN
    ŞAHİN ŞAHİN 1 year ago

    Enver Abi ölmeyecek diyenler +1

  • Büşra G
    Büşra G 1 year ago

    Ulan Aynı anda gittiler de ne oldu bu gidişle baharın gerçek mezarına gidecek ⚰

  • Neslihan Atman
    Neslihan Atman 1 year ago

    2. Sezonda olacak şey doruk baba deyince arif oğlum deyip elinden tutup içeri girecekler sarpta arufim cocugubsanvak doruğu sarp hastaneye girecekken pırıl arıcak annesinin öldüğünü söyleyecek sarp hastaneye girmeden evd gitcek sonra annesi de ölünce zaten amerikaya gideceklerdi önlerinde bir engel kalmayacak ve amerikaya gidecekler yani sarl ve bahar yine bir araya gelmiyecek ve enver ölecek yani arif sonbahar bir araya gelcek arif ve bahar evlencrkken sarp baharın yanına gitcem ve herşey alt üst olcak

  • Peri Kg
    Peri Kg 1 year ago

    Çok uzattılar bıktım artık😠😈👊

  • Gökcen Özkan
    Gökcen Özkan 1 year ago

    Seneye kendiniz izlersiniz dizinizi

  • Allahu Ekber
    Allahu Ekber 1 year ago

    Ya bu ne herkesi oldurduler pislik manyaklar

  • Seyma nur
    Seyma nur 1 year ago

    Ayna anda daha bircok sahne vardi tebrik ediyorum iyice batirdiniz kaliteli dizi uzatmak icin baska bir boyuta gectiniz resmen

  • suganın sonsuz ve tatlı uykusu

    Yemin ederim körler ben kırmızı ışıkta araba durduğunda etrafı 50 kere inceliyorum

  • JASON VOORHEES
    JASON VOORHEES 1 year ago

    Olum dizi korku filmine doğru gidiyo hele son 2. Sahne yani pırıl sahnesi

  • Meryem tv
    Meryem tv 1 year ago

    Bahar kafanı sağa çevir diye evde çığlık attım

  • bahar Terzi
    bahar Terzi 1 year ago

    ayni yuruseler bile goremiyorlar birbirlerini muthis seneryo ne diyelim Allah izleyicileee sabirlar versin