Karımı aldatıyorum ama sebebi var! Download mp3 - Download video

Share
Add
  • Published on Mar 23, 2017

  • Hayatta Her Şey Var'da gelen itiraflar izleyen herkesi şoka sokuyor!
  • Karımı aldatıyorum ama sebebi var! tags

Comments

  • Mevsim Güneş
    Mevsim Güneş 2 years ago

    Allah kimseye aptal koca vermesin

  • Burak efe Şengül
    Burak efe Şengül 1 year ago

    Kadın saçını süpürge yapsın bütün ömrünü evde hapis hayatı yaşasın koca gelince surat mahkeme duvarı iki laf yok.akşama kadar çocuklardan bunalmış kocadan medet umuyor bunalıma giriyor.ağlıyor sızlıyor. Ama içine atıyor.sizin gibi adiler de azıcık bunalıp sikilsa hemen başka kariya koşuyor.sevgi diye adlandirip ta adını lekelemeyin sevginin.allahin kütükleri 😠

  • Dilek Öztürk
    Dilek Öztürk 1 year ago

    Sen o kadında huzur buluyorsun. Karın aradığı huzuru kimde bulsun şerefsiz.

  • Hemde Royale
    Hemde Royale 1 year ago

    O kadin senin yemegini yapmaktan camasirini yikamaktan her seyi vs iste ... cocugunu bakmaktan firsat bulabiliyomu bakalim da ilgi gostercek. Allah belani versin senin adam gbi

  • bilir Kişi
    bilir Kişi 1 year ago

    Çok güzel sohbet ediyormuş ulan evde kadına iki kelime lafetmezler dışar da onla bunla düşüp kalkan tatlı olur hadi sen ordan

  • Elçin Yaman
    Elçin Yaman 2 years ago

    Neden o boşluğu çocukları ile vakit geçirerek kafasını dagitmamis

  • Papatya gul Gurbetci

    Serefsizler yatakta ilgi beklerler yemekleri her isleri tam olsun isterler!!Sonrada beni unuttu cocuklariyla ilgileniyor diyor.Kadinlardan herseyi dort dortluk ister evdede karisiyla hic ilgilenmezler bahaneleride hazir!!!

  • Erin Always
    Erin Always 1 year ago

    Kes lan hiyar... Cocuktan Sonrada hep ilgi yok diyorsunuz piskin...O huzur verir tabiki cocukderdi yok, fatura derdi yok muhabbet, yat kalk ohh hayvan...

  • sihirli iğnelerim
    sihirli iğnelerim 1 year ago

    Kocamı aldatıyorum diyen kadını yayından alıyorsunuz nur hanım erkek karımı aldatıyorum diyor onu sonuna kadar dinliyorsunuz. Çifte sıdandart sanki.

  • g. u.
    g. u. 1 year ago

    Aldatmanın sebebi mi olur, Allah aldatanlari kahretsin. Sevmiyorsan defol git. Kadına çocuklarının annesine yazık. Pislik herif. O kadın da iyi biri olsa evli bi erkekle beraber olmaz sizde mantık mı yok salak rolü yapmak işinize geliyor bence.

  • Mukadder Cakici
    Mukadder Cakici 2 years ago

    Seni birde karıyın ağzından dinlesek ,senin nasıl bir insan olduğun şu konuşmaların ortaya koyuyor.sen kaçıncı sınki acaba o kadın için

  • Yüreğimdeki Sızıntı

    Prostat olasıca

  • Belma İncekaraa
    Belma İncekaraa 2 years ago

    hanımlarını sucluyor hanımına sevgi şevkat veririrse hanımı sever terslerse sevmez herhalde

  • Trabzon4Ever
    Trabzon4Ever 1 year ago

    Nedense aldatan değilde....... hep aldatılan suçlu. Yazıklar olsun sizin gibi şerefsizlere. Başkasında huzur bul. Evdeki dursun ama. Lanet olsun sizin gibilere.

  • Betül Doğan
    Betül Doğan 1 year ago

    Bunu yapan ancak senin gibi ayyaştır gerizekalı.huzur diyor hâlâ yaa.haramda huzur ararsan huzur sana haramdır.

  • Özdemir Gulderen
    Özdemir Gulderen 1 year ago

    Ben buna anlam veremiyorum.Neden erkek sadace sevgi ve ilgiye muhtac olsun. Insan olarak hepimizin buna ihtiyacı yokmu?Çocukla ilgilenirmisde onunla ilgilenmezmis bunlarin hepsi bahaneden öteye gitmiyor

  • Emine __x
    Emine __x 1 year ago

    Boşan ne bok yersen ye

  • serüvensever
    serüvensever 1 year ago

    adam diyorki terketmiyorum akşam evime geliyorum vs. iyide niye terkedesin yapmışsın ikinci manitayı kah ona kah buna oh rahatlığa bak , garip edebiyatı yapıyo bide

  • 07pacifist
    07pacifist 1 year ago

    Bu olay için konuşmuyorum ama namussuzlugun bahanesi olmaz olamaz, Erkekler için karısını aldatmak, kadınlar içinse evli bir erkekle birlikte olmanın adı namussuzluktur,bitti, (Anlasamiyorsaniz ayrılın bunlara bahanelere gerek yok)

  • mevsim kış
    mevsim kış 1 year ago (edited)

    Geber it ,kurban ol sen namaza niyaza,imanlı biri gidipte zina yapmaz,pislik..Allah ıslah etsin...